Alla inlägg den 2 april 2010

Av lovisaeriksson - 2 april 2010 16:12

Nu sitter man här igen, haha svårt att slita sig! Har nyss tryckt i mig lite mat, jävla gott. Kyckling med klyftiga potatisar, me like!


Ska väll packa lite sen dra mig mot Tärnsjö City, för att umgås med den jag tycker mest om.. ni borde veta vem! Hihi, jag har faktiskt fått paket av Jessica & pojkarna, eller hela familjen kan man väll säga.


Jag fick en grå tröja, en mascara, ett läppglans och tre skivor.. tror inte det va något mer. Mycket tack må jag säga.


Nu kommer det bild på småungarna, Emil och Oscar fick tyvärr stanna hemma med Crister denna gång men Pelle och David busar med mig för fullt. Kommer ett par klickbara bilder, ett år gamla typ men.


  

Av lovisaeriksson - 2 april 2010 11:05

 Tänkte prova bloggplatsen, dock är inte designen något vidare just nu! Men det löser sig alltid, har inte tid just nu och är inte så inne i bloggen. Får se om jag gör den själv eller om jag ber någon annan göra den, tex Mikkan.. Som har denna blogg och kan den lite bättre.


Idag är det långfredagen, Hmm.. Undra om denna fredag är längre än alla andra fredagar, troligen. Haha, snart kommer iaf Pelle & David och leker med mig, får se om Rasmus kommer på besök senare idag, ska nog sova hos han iaf för Pelle och David + Jessica såklart ska hyra mitt rum, Haha.


Igår när alla ni gick i skolan tog jag ledigt, det var ju trots allt skärtorsdagen.. Så jag ville hellre sitta hemma och skära mig. Finlands nationaldag, engligt Ola.


 Nej nu ska jag städa, ducha och fixa lite, snart kommer ju grabbsingarna också.


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards